Den store utedagen

Søndag 2. februar arrangeres den store utedagen på tre steder i Lillestrøm kommune.

Søndag 2. februar arrangerer Lillestrøm kommune Den store utedagen i samarbeid med Lillestrøm speiderforening, Strømmen og Lillestrøm skiklubb, Fet IL, Fet skiklubb, Sørumsand IF og Sørumsand speiderforening.

Det blir aktiviteter som natursti og hestekjøring, og gratis pinnebrød og toddy på jordet ved Sørum fritidsgård, Hvaltjern skistadion og i Texasdalen mellom 11.00 og 15.00. Ved Sørum fritidsgård i Lillestrøm, blir det også bueskyting, speiderøvelser og du kan hilse på dyra fra fritidsgården. På Hvaltjern blir det skilek på kunstsnø, skiskyting og aktivitetsstasjoner og i Texasdalen ved Bekkedroga blir det sykling med fatbike i pumptrack.

Ta gjerne med egne ski til Hvaltjern og egen sykkel til Texasdalen.