Informasjonskveld: Voksenliv med funksjonsnedsettelser

Dette er et tilbud til dere med barn som snart bli 18 år, fra 15 og oppover, hvor både dere og/eller barnet vil ha videre behov for en eller flere tjenester fra kommunen.

Er barnet allerede 18 år, men dere vil gjerne ha mer informasjon om ulike muligheter, er dere også velkommen til å delta.

Tid og sted

Vi arrangerer en informasjonskveld onsdag den 16.10.24, på Lillestrøm rådhus fra kl. 18.00.

Dere vil få informasjon, om ulike avdelinger i kommunen, NAV og Statsforvalteren, og vi tar ev. spørsmål underveis. Det passer ikke med private spørsmål, kun generelle. Har du spørsmål av privat karakter vil du få kontaktinformasjon til det.

Stikkord for tema: søknadsprosess, vergemål, boliger, kommunale tjenester, kultur og fritid og Nav.

Det er samme type informasjon som foregående år, men hvis du ønsker repetisjon er du velkommen denne gangen også.

Det serveres kaffe og te

Meld deg på i dette skjemaet

Du kan alternativt sende en e-post til kakl01@lillestrom.kommune.no med navn og antall personer som skal delta.

Påmeldingsfrist: 14.10.24

PS! Denne infokvelden passer dessverre dårlig for bruk av tolk. Hvis du har behov for tolk, kan du få et eget møte med informasjon. Vær snill å ta kontakt slik at vi kan organisere et slikt møte.

Har du sett vår sjekkliste for tjenester og tilbud til barn og unge med varig nedsatt funksjonsevne og deres familier?

Vi har utarbeidet en liste til deg over tjenester og tilbud som kan være av interesse om du har et barn med nedsatt funksjonsevne.

Sjekkliste for tjenester og tilbud til barn og unge med varig nedsatt funksjonsevne og deres familier