Hva får jeg?
Produktet inneholder situasjonskart, reguleringsbestemmelser og temakart.
Trenger du digitale kartdata på vektorformat (sosi eller dxf)? Les her om hvordan du bestiller det
På grunn av ferieavvikling i perioden fra 15. juni til 15. august vil leveringstiden for situasjonskart være på 14 dager.
Hvordan bestiller jeg?
Er du eier av eiendommen?
Eier av eiendommen kan bestille produktet elektronisk (krever innlogging med ID-porten for identifisering).
Representerer du et firma?
Eksisterende firmakunder bestiller situasjonskart ved å sende bestilling på e-post til servicesenter@lillestrom.kommune.no.
Oppgi firmanavn/kunde-ID og hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for.
Nye firmakunder må registreres og få tildelt bruker-ID.
Send oss informasjon om:
- Kontaktperson
- Fast e-postadresse som alle bestillinger blir sendt til
- Firmaattest
- Hvilken eiendom du skal bestille situasjonskart for
Hva koster det?
Pakken med situasjonskart, reguleringsbestemmelser og temakart er gratis. Kosten er en del av byggesaksgebyret.
Gyldighet
Kartet er gyldig som vedlegg til søknad i inntil ett år fra produksjonsdato.