Hvor finner du fakturaen din?
Lillestrøm kommune sender ut fakturaer i følgende kanaler.
Listen er i prioritert rekkefølge:
-
Avtalegiro, eFaktura og kombinasjon av disse
Dette forutsetter at du har opprettet avtale.
Aktivering av 'Ja takk til alle' i nettbanken, gir automatisk eFaktura. -
VIPPS
Dette forutsetter at du har slått på valget om betaling av regninger/faktura i Vipps-appen din.
-
Digipost / e-Boks (digital postkasse)
Dette forutsetter at du har en aktiv Digipost- eller e-Boksavtale.
-
E-post
Faktura kommer til den e-posten du har valgt i kontakt og reservasjonsregisteret.
-
Papirfaktura
Papirfaktura sendt som ordinær post.
Spørsmål om betaling?
- Har du mottatt en faktura fra Lillestrøm kommune og har spørsmål angående betaling?
- Send en henvendelse på epost til utfaktura@lillestrom.kommune.no. Oppgi fakturanummer for henvendelsen. Du kan også ringe telefonnummer 63 88 62 00.
- Har du spørsmål om beløp og grunnlag på faktura, se kontaktinformasjon på fakturaen.
- Har du spørsmål om faktura eller betaling for kommunal barnehage eller SFO, send en henvendelse til
- faktura-barnehage-sfo@lillestrom.kommune.no.
- Du finner kopi av alle fakturaer fra Lillestrøm kommune under Min side, innlogging øverst til høyre på denne siden.
Kontonummer for innbetaling
Faktura
- Bankkonto for innbetaling av faktura med KID: 1813.19.74333
- Betaling fra utlandet:
- IBAN NO1618131974333
- SWIFT/BIC: SHEDNO22
Andre innbetalinger
- Bankkonto for andre innbetalinger: 1813.19.74147
- Bankkonto for andre innbetalinger fra utlandet:
- IBAN NO9118131974147
- SWIFT/BIC: SHEDNO22
Kan du ikke betale?
Hvis du ikke betaler fakturaen innen fristen, blir kravet sendt til innfordring (inkassovarsel og inkassokrav). Varslene sendes via Altinn.
Les mer om kommunal inkasso