Planen som skal utarbeides omfatter utvidelse av fjellhall for å gjøre plass til mer kapasiteten på anlegget. Det skal gjøres en konsekvensutredning før man velger hvordan overskuddsteinen fra utvidelsen skal håndteres. I den forbindelse vurderer man blant annet å utbedre Tretjerndalsveien for massetransport og å fylle opp masser i det gamle grustaket på Asakmoen. Gjennom planarbeidet skal man finne ut om massene bør deponeres, kjører bort eller en kombinasjon av disse.

Detaljreguleringsplan for Bølerveien, gnr./bnr. 57/80, 75/81, 13/8 m.fl.

Invitasjon til Informasjonsmøte om planen

NRVA og Multiconsult inviterer til åpent møte om planarbeidet tirsdag 27. august kl. 18–20 på Hauglifjell vannbehandlingsanlegg, Branderudveien 179.

Planarbeidet utføres av Multiconsult på vegne av Nedre Romerike vann- og avløpsselskap (NRVA). Spørsmål kan rettes til NRVA ved: Eirik Rogn Aune, tlf: 46 54 20 28, e-post: eirikrogn.aune@nrva.no.

Innspill sendes til Multiconsult v/Vegard Meland, PB 2

65 Skøyen 0213 Oslo eller på e-post: vem@multiconsult.no med kopi til Lillestrøm kommune: postmottak@lillestrom.kommune.no eller PB 313, 2001 Lillestrøm. Merk innspillet med saksnummer: PLAN-24/00073.

Frist for å sende innspill er 16. september 2024.

Her kan du finne dokumenter i saken, som innspill til planoppstart, endringg av varslingsgrense og referat fra oppstartsmøtet.

Du kan også henvende deg til Lillestrøm kommune v/ Victor Haugen Kristiansen for å få tilsendt dokumenter i saken på e-post: Victorhaugen.kristiansen@lillestrom.kommune.no